~Por "AYUNTAMIENTO" no me viene nada.~

-Aventures i desventures de un teleoperador al borde del colapso-

16 mayo, 2006

L'aten Pablo, bon dia!

Bé, al final jo també he picat en este submòn que es el bloggeo, aixi q intentaré dur-lo en una mica de serietat i en certa periodicitat, plasmaré qualsevol locura/paranoia q s'em pase pel cap i inclus algun pensament coherent ( pocs, no asegure res).

Bueno resumint, que si no me tire aqui fins demà, uno nou que s'uneix al grup, ja vorem quant dura l'aventura

5 Respostes/Comentaris/Agressions:

Aixi com 16 mayo, 2006 18:40, Blogger L' digué...

Eres un copió.
Be, benvingut a lo dels blogs, encara que si m'haveres preguntat te n'havera recomanat uno millor.
Ah, si ho vaig fer...
XD
Bé, que ho passes bé, i no fiques massa animalades (impossible, ho faràs igualment)
Per cert, sóc el primer comentari del teu blog.

 
Aixi com 16 mayo, 2006 19:26, Blogger Pab digué...

Sip, eres el primer; enhorabona; gallifante pa tu.

Benvingut, espere vore't mes sovint.
Aixo va endavant.

 
Aixi com 17 mayo, 2006 08:45, Anonymous Anónimo digué...

ale pablo que tee has lucido esto es el summum de la friqueza.y para santiago que si que tienes el numero uno de socio del club de los malos amigos.y por supuesto con el numero 2 el este como se llama....ummmm no recuerdo ahora el nombre a si RUFO.

 
Aixi com 17 mayo, 2006 10:37, Blogger Pab digué...

Bé, el suposat Usuario Anonimo no es ni mes ni menos que la nostra benvolguda Paky, molt timida ella per a firmar.

 
Aixi com 17 mayo, 2006 11:56, Anonymous Anónimo digué...

per al·lusions que deía aquel:
Paki, que ja he reconegut el meu error, he demanat totes les disculpes quesabut i més, he compensat a Pablo d'una manera molt especial que ell ha sabut apreciar (ehem) i que, si vols t'invita a un café quan em passe pel prop: no m'ho seguisques refregant per la cara, per favor!

res, pablo, que et vaja molt bé amb aquest blog. Jo, per la meuya part, entraré cada volta que em connecte a Internet, tal i com ja faig amb MónZero. Au, fins la vesprada!

 

Publicar un comentario

<< Ale, pa casa!!!