~Por "AYUNTAMIENTO" no me viene nada.~

-Aventures i desventures de un teleoperador al borde del colapso-

21 junio, 2006

Nota de l'equip creatiu de ~Por "AYUNTAMIENTO" no me viene nada~

Als nostres lectors (als dos);

Vull demanar-los disculpes pel temps que fa que no apareix cap article a la web, però com és ja de coneiximent públic he estat passant una mala época a nivell personal i profesional que no m'ha permés dedicar-li el temps i la mala baba que aquesta crónica necessita; només dir que ja estic algo millor i que pronte tornarem a la critica, a la mala llet (condensada); en fi a tornar a ser jo.

Moltes gracies a tots per estar alli; inclós quan tenieu classe de repàs.

Tornem a donar guerra

1 Respostes/Comentaris/Agressions:

Aixi com 22 junio, 2006 23:48, Blogger L' digué...

Jo dec ser un dels dos, no??

Tranquil no t'has d'excusar de res.
I supose que demà te'n recordaràs de durme material que fa mil que estic esperant. Al final hauràs de vindre en una furgoneta a ma casa xDDD

Ànims i fins d'aquí una estoneta, a l'hora de dinar :P

 

Publicar un comentario

<< Ale, pa casa!!!